1265101692_Big

מוסך יבואן או מוסך כללי

לכתבה המקורית באתר midrag לחצו כאן.

בעבר, לא היו התלבטויות כלל. היבואן הכריח את הלקוחות לטפל ברשת המוסכים שלו ומי שסרח, כלומר, טיפל במוסך אחר, איבד את אחריות היבואן. כיום, בעקבות תיקון בחוק, כל לקוח יכול לטפל בכל מוסך ועדיין להיות זכאי לאחריות היבואן! כעת, השאלה היא מה נכון יותר עבור הלקוח. להלן ננסה להציג טענות אמיתיות של בעד ונגד מוסכי יבואן ומוסכים כלליים.

רוב הטענות בעד מוסכי היבואן המפורטות בהמשך הן בעצם ענפים שונים של טענה אחת: מוסכי יבואן מקצועיים יותר בהשוואה למוסכים אחרים. מבלי לבחון, בשלב זה, האם הטענה נכונה או לא נציג את ההסברים של מוסכי היבואן מדוע הם, לכאורה, מקצועיים יותר.

התמקדות במגוון מצומצם של דגמים – מוסך מורשה מטעם היבואן מטפל בדרך כלל במעט רכבים ולכן המקצועיות שלו בטיפול בדגמים אלו אמורה להיות גבוהה יותר.

יותר מקצועיים ברכבים החדשים – כאשר רכב חדש מגיע לארץ הראשונים לקבל עליו הדרכה הם מוסכי היבואן. המידע מתקבל ישירות מהיצרן והעובדים עוברים הכשרות מתאימות.

זמינות של חלקי חילוף – מוסכי היבואן מחזיקים מלאי גדול של חלקי חילוף עבור הדגמים בהם הם מטפלים ולכן יש סיכוי טוב לקבל שרות מהיר יותר.

ציוד דיאגנוסטיקה – במוסכי היבואן יש ציוד דיאגנוסטיקה שמאפשר לזהות תקלות אלקטרוניות.

פינת המתנה – במוסכי היבואן יש פינת המתנה שמנעימה את זמן הלקוח בהמתנה. (אך האם שווה לשלם על זה אקסטרא?)

תקופת אחריות – מוסכי היבואן נותנים אחריות על חלקי חילוף מקוריים לתקופה של שנה עד שנתיים.

סוג השמן – במוסכי היבואן משתמשים בדרך כלל בשמן איכותי המתאים לרכב על-פי הוראות היצרן.

כלים מתאימים – במוסכי היבואן יש כלים מתאימים לפתיחת כל בורג. לדוגמא: ברוב המוסכים הכלליים אין אפשרות להחלפת שמן גיר בתיבות הילוכים אוטמטיים. מוסך רגיל מחליף רק חלק מהשמן בגלל שאין לו את המכשיר הדרוש להוצאת כל השמן.

גלילה לראש העמוד

לתיאום טיפול

לקוחות יקרים,

לאור המצב אנו נאלצים להודיע שהמוסך יהיה סגור עד לאחר פסח.

החל מ19.4 נשוב לפעילות.

מומלץ לתאם מראש תור כאן:

דילוג לתוכן