פורום שאלות ותשובות

אתם שואלים,

חיים עונה!

שאלתו של שמואל פרידמן מתאריך 2007-09-02

שאלה:

שאלה:

שלום חיים.
ברשותי מאזדה MPV שנת 2001.
לפני מס' שבועות פנינו אליך בעניין החלפת מנוע לרכב שהתחמם. לאחר חיפוש כלל ארצי אחרי מנוע חלופי לרכב-לא נמצא מנוע מתאים ולמנוע נעשה טיפול של החלפת ראש מנוע.
לאחר הטיפול התחילו בעיות עם הגיר. כאשר אני מעביר את ידית ההילוכים מ-P ל-R כל הרכב רועד בצורה "מפחידה". גם בכניסה ל-D ישנה רעידה חזקה של הרכב. גם בתחילת נסיעה החלפת ההילוכים מלווה ב"מכות" ולעיתים ב"פירפורים/חריקות" של הגלגלים.
לפני הטיפול לא הייתה שום בעיה עם ההילוכים!
המוסכניק שלי החליף 3 תושבות לגיר ועדיין יש את המכות. הרכב נלקח לבדיקה במוסך הבירה (מורשה מאזדה) ושם הם בדקו את הגיר ורשמו (בכתב יד) שהגיר לא תקין.
המוסכניק שלי אומר להמשיך לנסוע עם הגיר הזה עם שהוא ישבוק חיים. מה המלצתך להמשך הטיפול ברכב? ומהן העלויות הכרוכות בכך?

תשובה:

strong>תשובה:

שמואל שלום !

קראתי את שכתבתך ואכן המקרה אינו נעים !!  את מוסך הבירה הנני מכיר ואכן מדובר בבעלי מקצוע  (אבנר ואחיו)

מה ששמתי לב מהכתוב שקודם החלפת הראש מנוע לא היו הרעידות המדוברות . מניסיוני בכדי לפרק ראשי מנוע בדגם זה יש צורך בפירוק המנוע החוצה , יכול  להיות שבהרכבת  המנוע הממיר ממונט ששיך לגיר אינו יושב כראוי או קיבל מכה וכדומה (טורק) ובעקבות זאת ישנם רעידות . את עינין זה חובה עליך למצות עם המוסך המטפל . איני רואה שום היגיון לנסוע עם רכב כזה מכמה סיבות והם : האם אתה יכול לסמוך על הגיר בנסיעה לרמת הגולן ? ישנו נזק עקיף בנסיעה עם רעידות חזקות ,מי משלם עבורם ? האם המוסך ? לא נראה לי !!! לכן בדוק את אשר אמרתי לך (תיהיה נוכח בפירוק הגיר החוצה )  ובמידה ואין קשר לעבודת המוסך טפל בבעיה .

בברכה חיים !!!

גם לכם יש שאלה?

כתבו לנו פה..

דילוג לתוכן