בפורד חושבים ירוק

חברת היעוץ הבריטית אינטרברנד (INTERBRAND) מפרסמת עם תחילת חודש יולי 2012 את דירוג המותגים "הירוקים"- הידידותיים לסביבה, של החברות העולמיות הגדולות ומתמקדת גם ביצרניות כלי הרכב השונים.

חברת פורד העולמית ששמה לעצמה למטרה לייצר דגמים בעלי רמת זיהום-אוויר מהנמוכות ביותר, כמו גם פיתוח טכנולוגיית מנועי האקובוסט החזקים והחסכוניים.
ממשיכה לעמול במרץ בכיוון "ירוק" זה ומטפסת השנה כחמישה מקומות בדירוג העולמי.

פורד כלולה גם בחברות שרשמו את העליה הגדולה ביותר בדירוג לעומת השנה שעברה, זאת בעקבות שיפורים משמעותיים בביצועים ובשל אימוץ גישה של שקיפות. הדו"ח מציין לטובה את יכולתה לשמור על תדמית ירוקה במקביל לשיפור הביצועים הירוקים.

חברות הרכב ובראשן פורד, הציבה לעצמה יעד שאפתני בכל האמור להתייעלות בצריכת הדלק, הפחתת צריכת האנרגיה במפעליה והפחתת פליטת גזים רעילים, לצד השקת דגמי פורד חדשים בעלות מערכות הנעה שאינן מבוססות דלק, כמו כלי רכב חשמליים והיברידיים.

מנכ"ל חברת אינטרברנד, ג'ז פרמפטו סבור כי התפיסה "הירוקה" מוכיחה עצמה כאסטרטגית ורווחית עבור חברת פורד והחברות השונות- ובכך מקרבת את תפיסת הצרכנים לפעילות הסביבתית של החברה.
ללא ספק, קו המחשבה והייצור של מכוניות פורד– וקהל לקוחותיה הנאמנים, הנוסעים מדי יום ברכבם- מתקדמים בשנים האחרונות בצעדי ענק לכיוון האיכותי ולקידום המגמה הכלל עולמית "הירוקה" הנכונה.

                   

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן