53979860100491640360no

מאדום לשחור: פורד פיאסטה עם 140 כ”ס

לכתבה המקורית באתר YNET לחצו כאן.

פורד חשפה גרסה חדשה של הפיאסטה, עם מנוע שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר ו-140 כ"ס . השיווק באירופה מספטמבר, לישראל כפי הנראה לא תגיע

פורד חשפה גרסה חדשה של הפיאסטה, עם מנוע שמספק יותר כ"ס לליטר נפח מכמה מכוניות ספורט קיצוניות – 140 כ"ס לליטר. הגרסה החדשה תוצע בשתי מהדורות מיוחדות בעלות שמות לא מקוריים במיוחד – "אדום" או "שחור". וכן, אלו גם צבעי המרכב.

 

 

 ()

 

 

 

הפיאסטה מצטיידת כאן במנוע טורבו-בנזין שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר, עם 140 כ"ס ו-18.3 קג"מ ב-1,800 סל"ד. בכך היא הופכת למעין חוליה מקשרת בין דגמי הפיאסטה הרגילים, לבין גרסת ה-ST הספורטיבית (1.6 ליטר טורבו, 182 כ"ס) – ומחליפה בכך את הזטק S, שהציעה מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי עם 100 כ"ס. מחברת דלק מוטורס, יבואנית פורד לישראל, נמסר ל-ynet כי לפי שעה אין כוונה לשווק את המנוע החדש אצלנו. חברת הייבוא המקביל, איילון, מציעה בהזמנה מיוחדת את דגם ה-ST בישראל, במחיר שנע סביב 170 אלף שקל.

 

 

 ()

 

 

 

הגרסאות החדשות מוצעות בצבעי אדום ושחור מנוגדים, ומסוגלות להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9 שניות – ועד למהירות מרבית של 201 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת של המנוע בתנאי מעבדה עומדת על 22.2 ק"מ לליטר. זוהי הגרסה הסדרתית החזקה ביותר של מנוע האקובוסט 1.0 ליטר שפורד הציעה עד עתה. תוספת הכוח לעומת מנוע ה-1.0 125 כ"ס שימשיך להימכר במקביל, התאפשרה לדברי פורד באמצעות שינויים למגדש הטורבו, מצנן הביניים, ניהול המצערת ותזמון ההצתה. פורד פיאסטה עם 140 כ"ס תוצע בשלב ראשון רק עם תיבת חמישה הילוכים ידנית, ועם יחסי העברה שהותאמו במיוחד לגרסה זו.

 

 

 

 ()
 

 

גלילה לראש העמוד

לקוחות יקרים חג שמח ושנה טובה!

לקראת הסגר המתקרב, אנו מבקשים ליידע אתכם שמרכז שירות עד רעננה ימשיך לפעול במתכונתו המלאה לפי הנחיות ״התו הסגול״.

לאור המגבלות הקיימות, ינתן לקהל לקוחותינו שירות שינוע הרכב מבית הלקוח הכולל: לקיחה טיפול והחזרה.

השירות ינתן באיזור השרון ללא תוספת תשלום ובתיאום מראש.

לכל שאלה, מוזמנים לפנות אלינו.

בברכת בריאות ושנה טובה!

דילוג לתוכן