סקירה:

פורד פוקוס, המכונית הנמכרת ביותר בישראל השנה, מציעה על הנייר חבילה משפחתית מושכת ואיכותית. האם בוחר כיום הנהג הישראלי באמת בחבילה הטובה מכולן, או ששוב הוא דוהר אחרי העדר?

קטגוריה: משפחתית-קומפקטית-סטיישן
המתחרות (סטיישן): אופל אסטרה, יונדאי i30, סקודה אוקטביה, קיה סיד
מחיר התחלתי: 123 אלף שקל
מחיר לדגם הנבחן: 123 אלף שקל

1. תא נוסעים ותפעול
פורד פוקוס סטיישן מוצעת ברמת גימור אחת (טרנד) בשידוך למנוע 1.6 ליטר (ו-3 עם מנוע 2.0 ליטר). הדגם בו נהגנו מציע עושר חריג של אבזור, שבא לידי ביטוי גם בעומס מתגים שלא תמיד ברורים לשימוש. למשל מתג הדלקת האורות שממוקם מעט נמוך מהרצוי בשמאל לקונסולה, או מתג העברת הילוכים ידנית שממוקם על ידית בורר במקום מנופים על ההגה. מלבד זאת, הנדסת האנוש טובה וכך גם איכות החומרים וההרכבה.

המרווח מלפנים ומאחור מצוין לרכב בקטגוריה, במיוחד מרווח הכתפיים. תא המטען נדיב כמצופה ממכונית סטיישן. המושבים נוחים גם לנסיעות ארוכות. לנהג קל למצוא תנוחת נהיגה טובה, ותא הנוסעים משופע בתאי אחסון בגדלים שונים.

לכתבה המלאה שנלקחה מ-ynet לחצו כאן

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן