פורד חושפת את ה-אדג' 2015

לכתבה המקורית באתר CARCOST לחצו כאן.

עיצוב קרבי, טכנולוגיות חדישות ומנוע 2.7 טורבו עם הספק של 300 כ"ס, הם רק חלק מהשיפורים החדשים

פורד חשפה היום (רביעי) את המתחרה לניסאן מוראנו, האדג' 2015, ואיתו שלל שיפורים וטכנולוגיות חדישות עם דגש על נוחות ובטיחות.

ניתן למצוא באדג' מערכת היגוי אדפטיבי, מערכת חנייה אוטומטית, מצלמת 180 מעלות קדמית, חגורות אחוריות מתנפחות במקרה של תאונה, דלת תא מטען שנפתחת ללא מגע, חיישני תנועה אחוריים, בקרת שיוט אדפטיבית עם מערת בלימה אוטומטית, מערכת שמירה על נתיב הנסיעה, ניטור הרכב בשטח המת במראות וכריות אויר לברכי הנוסע שליד הנהג.

האדג' 2015 ישווק בארבעה צורות גימור, שבינהם רמת גימור ספורטיבית, ולראשונה, רמת גימור טיטניום יוקרתית ומאובזרת במיוחד. האדג' החדש עבר מתיחת פנים רצינית, ונראה קשוח וקרבי יותר מקודמיו. לדברי פורד, גם תא הנוסעים שופר משמעותית ועשוי מחומרים איכותיים יותר מהדגמים הקודמים. כמו כן, שופר בידוד הרעשים באופן ניכר. האדג' מגיע גדול ומרווח יותר מקודמיו, עם 4.81 מטר אורך, 1.93 מטר רוחב, 1.74 מטר גובה ובסיס גלגלים של 2.85 מטר האדג' החדש ארוך יותר וגבוה יותר מהדגם היוצא, בסיס הגלגלים התארך ב-26 מ"מ. מערך המתלים בדגם שודרג וכולל כעת מתלה רב חיבורי מאחור במקום מוט פיתול ולפי פורד, הפלטפורמה קשיחה יותר ב-26% לעומת הדגם היוצא.

דגש נוסף אפשר לראות במתלים החדשים שמשפרים משמעותית את נוחות הנסיעה, בידוד הרעשים והתנהגות הכביש. כמו כן, בדגם החדש התווסף היגוי אקטיבי, אפשרות לשינוי ידני של קשיחות ההגה ושינוי ביחס העהעברה של ההגה. האדג' מגיע עם מנוע 3.5 ליטר V6 ובנוסף שני מנועי טורבו בנזין חדשים מסדרת האוקובוסט. המנועים הקטנים הינם בנפח של 2.0 ליטר עם הספק של 248 כ"ס ומומנט של 37.7 קג''מ.

כל המנועים יחוברו להנעה קדמית או להנעה כפולה, ולתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה ושליטה מההגה. מערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה מגיעה גם היא בדגם החדש.



פורד אדג' יגיע לישראל, דרך היבואנית ''דלק מוטורס'' באוגוסט 2015

 

 

 
 
 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן