פורום שאלות ותשובות

אתם שואלים,

חיים עונה!

שאלתו של אהוד אפלמן מתאריך 2007-11-21

שאלה:

שאלה:

למומחי מוסך רעננה שלום רב.
סוזוקי ואגון r מודל 2002 72000 קמ. מחט שעון חום עולה
עד סוף הסקלה ויורד חזרה למצב רגיל. בבדיקה במוסך
עומס חום היגיע גם ל- 108 מעלות.
הוחלפו חיישן חום. טרמוסטט. נוקה רדיאטור. משאבת מים
נבדקה יסודית. מנוע לא מאבד מים.
בנסיעה רגילה בכביש פתוח התקלה לא מופיעה.
אבקש עזרתכם ויועצכם אם אפשר כי אני עובד עצות כיהתקלה לא נפתרת במוסך שהרכב מטופל.
אני מוכן גם להגיע אליכם
בתודה מראש
אודי.

תשובה:

strong>תשובה:

אודי שלום !

ברצוני להבהיר תחילה שאיני מכיר את התופעות או "מחלות ילדות " של דגם רכב זה ,אך אנסה לנדב מניסיוני ולהקיש כלפי דגמי המכוניות שהינני מתעסק .

תקלה זו יכולה לנבוע ממספר גורמים למשל : 1)בעית תיקשורת במעגל לוח שעונים ובכלל אין שום קשר לטמפרטורת המים במנוע . 2) חוסר בסירקולציה של מעגל המים הקטן (כאשר הטרמוסטאט סגור ) ישנם דגמים אשר מגיע מהיצרן קיט מעקף מקורי על מנת לפתור בעייה דומה .(טרמוסטאט עם טמפרטות פתיחה נמוכה )  

אני ממליץ לך לגשת למוסך היבואן ולשאול לפשר התופעה ,איני יודע מי המוסך שטיפל ? האם הינו מורשה ? האם יש לו את כל האינפורמציה הטכנית של היצרן ? במהלך השנים מתקבלים חוזרים טכניים אשר נותנים פיתרון לכל מיני בעיות שנוצרות עם הזמן ,האם המוסך יודע מכולם ?

בברכה חיים !!

נ.ב.

עדכן אותי בסופו של עינין .

גם לכם יש שאלה?

כתבו לנו פה..

דילוג לתוכן